Jumat, 12 Juli 2013

beautiful death & bad death

beautiful death ...
mungkin aku gak tau kenapa ingin nulis beautiful death
mungkin ini berawal dari aku sadar akan kematian ...
setiap manusia pasti akan bertemu dengan kematian ...
kali ini aku akan bahas tentang kematian yang indah
atau bisa dibilang
BEAUTIFUL DEATH

for me it's a beautiful death where a person dies in a way asleep for ever or it could be a good way to die without one iota of his life

mungkin sekarang aku adalah orang pertama yang melihat cara kematian
walaupun bukan kematian yang baik menurutku
mungkin aku tak pernah berpikir dalam kehidupanku aku melihat kematian yang sedikit agak aneh dari biasanya

Now I no longer see the strange death of my mother.
in life there is death of a beautiful and also bad death
I will discuss the bad death

BAD DEATH
kematian yang buruk itu bisa dibilang ... kematian yang paling membingungkan dalam hidupku
people are screaming like crazy happened because he was scared to death that comes in front of him

BEAUTIFUL DEATH
kematian yang indah itu bisa dibilang kematian yang paling tenang dalam kehidupan ini
beautiful to me death is the death of the quietest in this life can be spelled in a way giving a beautiful moment

0 komentar:

Posting Komentar


Cute Blue Flying Butterfly